Obchodní podmínky tisku vizitek

Odeslání vizitek na druhý pracovní den

  1. Tisk vizitek od 50 ks
  2. Odeslání vizitek na druhý den.
  3. Zaslání náhledu vizitky mailem nebo poštou.
  4. Možnost grafického zpracování vizitek.
vizitky
  • Vizitky – tiskové zprávy
  • Ceník vizitek
  • Jak objednat vizitky
  • Data pro tisk vizitek
  • Online kalkulace vizitek
  • Online objednávka vizitek
KALKULÁTOR ceny vizitek
Počet kusů
Formát vizitky
Tisk
Papír
Laminování
Zakulacení rohů
» Cena za vizitku:  0,99 Kč/ks
  • Plněbarevný potisk obálek
  • Časté otázky na vizitky
  • Papír na vizitky
  • Obchodní podmínky
  • Kontakt na tiskárnu vizitek

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky tisku vizitek

Odesláním online objednávky s požadavkem na výrobu vizitek a jejím následném závazném potvrzení e-mailem vzniká kupní smlouva na výrobu vizitek určených k dalšímu obchodování s nimi či pro potřebu v rámci vlastní podnikatelské činnosti. Vzájemný vztah a právní poměr mezi prodávajícím (PRODEJHER.CZ s.r.o., nám. 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5, IČ: 28974638, DIČ: CZ28974638, zapsán v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 157102 ) a podnikajícími fyzickými či právnickými osobami (dále zákazníci) se řídí ustanoveními občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb ve znění pozdějších změn a doplňků) a je upraven v těchto obchodních podmínkách, které jsou součástí kupní smlouvy. Prodávající provádí výrobu vizitek či jiné tiskové služby pouze pro podnikající fyzické či právnické osoby, nikoliv spotřebitele. Zákazník odesláním objednávky prohlašuje, že není v postavení spotřebitele. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku bez odůvodnění.

Správnost údajů při objednávce grafických prací – Zákazník ručí za správnost údajů, které odsouhlasil na korektuře (mailem či jiným prostředkem komunikace na dálku). Ručí za to, že použitím těchto údajů či tiskem dat nebudou poškozena práva třetích osob a výslovně se zavazuje uhradit prodávajícímu veškeré škody a náklady, které by mu mohly vzniknout na základě uplatnění oprávněných nároků třetích osob (např. nedovolené použití ochranných známek).

Storno objednávky

Odstoupení od kupní smlouvy je možné jednostranně zákazníkem učinit před závazným schválením objednávky e-mailem. Poté co zákazník zašle schválení objednávky mailem, je možné od kupní smlouvy odstoupit jen po předchozí dohodě s prodávajícím (v případě, že ten ještě nezačal s výrobou vizitek). Jakmile prodávající započne s výrobou vizitek (na základě e-mailu od zákazníka potvrzujícího závaznou objednávku), nelze již ze strany kupujícího (bez výslovného souhlasu prodávajícího) od objednávky odstoupit aniž by nebyl povinen kupujícímu uhradit cenu dle jím závazně schválené objednávky.

Platný ceník (ceny uvedeny v Kč bez DPH) prodávajícího je dostupný na internetové adrese https://novevizitky.cz/cenik-vizitek/

Odpovědnost za vady a reklamace vizitek

Prodávající není povinen upozornit zákazníka na chybu, kterou v jeho zadání mohl nalézt. Za závazný vzor pro zhotovení vizitek se považuje odsouhlasení korektury (v případě objednávky grafického zpracování vizitek) nebo data zaslaná zákazníkem k tisku přes online objednávku nebo e-mailem (v případě, že prodávající neprovádí grafické práce na vizitkách). Jakékoliv chyby – byť vzniklé nesprávným přepisem údajů z původního zadání zákazníka prodávajícím, ale odsouhlasené korekturou, jdou zcela na vrub zákazníka a nejsou důvodem k oprávněné reklamaci ani k jakýmkoliv nárokům náhrady škody. Oprávněně reklamovat (nejlépe písemně na adrese prodávajího – viz níže) lze vizitky, které by měly obsahový nesoulad s potvrzenou korekturou, nebo mají kvantitativní nesoulad s potvrzenou objednávkou. Oprávněné reklamace budou vyřízeny neprodleně a to do 14 dnů od převzetí reklamace bezplatnou výrobou vizitek odpovídajících odsouhlasené objednávce.

Prodávající též nezodpovídá za technologické odchylky vzniklé různým způsobem zobrazení na monitoru a tiskovou technologií – tj. barvy na monitoru nemusí odpovídat barvám v tisku. Vyžadujete-li barevnou shodu tisku vizitek s vaší představou, je nutné si před objednáním tisku objednat placenou službu tisku a zaslání náhledu poštou k fyzickému odsouhlasení (korektura vizitek za poplatek 50 Kč). Pokud si objednávající výslovně nevyžádá zaslání tištěného náhledu k fyzické korektuře poštou, potom se má za to, že je srozuměn s tím, že reklamace jiných „nedostatků“ týkajících se vzhledu (typ papíru, barevnost apod.) nelze z výše uvedené neexistence rozhodné fyzické korektury, posoudit jako oprávněný důvod reklamace.

Tolerance velikosti vizitky a posunu motivu na vizitce (dané technologií použité výroby) vzhledem k okrajům je 2 mm – oprávněně lze tedy reklamovat nedostatky týkající se rozměrů vizitky nebo posunutí jejího obsahu vzhledem k okrajům vizitky alespoň o 3 mm.
Vzhledem k technickým specifikům digitální tiskové technologie používané pro tisk vizitek prodávajícím nemůže zákazník trvat na přesné barevné shodě zadaných barev (v jakémkoliv standardu CMYK, PANTONE apod.) pokud si výslovně nevyžádal před tiskem zaslání fyzického výtisku poštou ke korektuře s výsledným tiskem vizitek. S tímto je zákazník srozuměn a souhlasí s tím, že rozhodující slovo v technických otázkách nesouladu výsledného tisku vizitek s jeho původní představou je na straně odborného posouzení prodávajícího.

U vizitek tištěných z dat dodaných zákazníkem se za schválenou korekturu považují tato data jím dodaná k tisku (mailem, online objednávkou či jinou formou). V případě nesouladu těchto dat s technickými podmínkami prodávajícího nemá zákazník nárok na kladné vyřízení případné reklamace. Taktéž není možné oprávněně uplatňovat právo na reklamaci u záležitostí vkusu a osobního cítění, jako je např. barevné podání. Reklamace, které vycházejí ze špatné kvality (např. malého rozlišení) dodaných obrazových/tiskových souborů mohou být zamítnuty jako neoprávněné.

V případě, kdy prodávající provádí placené grafické práce, je před tiskem vyžadováno e-mailové odsouhlasení korektury zákazníkem. Toto odsouhlasení je závazné a oprávněným důvodem k případné reklamaci je v takovém případě obsahová odchylka od odsouhlasené korektury – jakékoliv jiné chyby, které zákazník při odsouhlasení korektury případně „přehlédl“ jdou na jeho vrub a nemohou tak být oprávněným důvodem ke kladnému vyřízení reklamace.

Adresa pro uplatnění reklamace vizitek (nejlépe zasláním doporučenou zásilkou České pošty):
PRODEJHER.CZ s.r.o. , nám. 14. října 1307/2, 150 00 Praha

Platební podmínky

1. Dobírkou – vizitky na dobírku zasíláme českou poštou „balíkem do ruky“ po dodání hotových tiskových dat přes online objednávkový formulář a následném e-mailovém potvrzení závazné objednávky ze strany objednávajícího. Upozornění: u prvních objednávek ve většině případů (dle zvážení prodávajícího) není platba dobírkou možná a je vyžadována pouze platba předem bankovním převodem – viz možnost níže.

2. Bankovním převodem – po odsouhlasení korektury mailem (v případě, kdy prodávající prováděl grafické práce na vizitce) vám bude sdělena celková suma (případně záloha) k úhradě bankovním převodem. Po ověření příchodu platby na náš účet vám budou vizitky zaslány českou poštou „balíkem do ruky“. Tento způsob platby může být vyžadován u prvních či atypických objednávek, nebo dle zvážení dodavatele. V případě objednání grafického zpracování vizitek je vždy požadována zálohová platba před započetím práce na objednávce.

Volbu platební metody určuje prodávající. Vyhrazuje si právo požadovat platbu předem bankovním převodem dle svého uvážení (zejména u prvních objednávek, u vizitek bez udané adresy, nebo s adresou nesouhlasící s adresou dodání apod.).

Dodací lhůty vizitek

Vě většině případů proběhne odeslání vizitek českou poštou „balíkem do ruky“ na druhý pracovní den od schválení korektury (resp. od doručení závazného potvrzení online objednávky zákazníkem) či od připsání celkové částky na náš účet (pokud je požadována platba předem bankovním převodem). V případě závady na našem výrobním zařízení může být tato lhůta posunuta, bez nároků na jakékoliv kompenzace za ‚zpoždění‘.

Předmětem této smlouvy není žádný závazek prodávajícího týkající se dodací lhůty vizitek – pro dopravu se využívá služeb třetího subjektu a za kvalitu jeho služeb nemůže prodávající převzít odpovědnost. Zákazník není oprávněn od smlouvy jednostranně odstoupit z důvodu nevyhovujícího termínu doručení vizitek. Běžně přepravní partner dodává zásilky na druhý pracovní den po expedici ze strany prodávajícího.

Prohlášení

Vyplnění jakýchkoliv osobních údajů na www.novevizitky.cz vyjadřujete svůj souhlas s tím, aby vámi uvedené osobní údaje byly shromažďovány. Ve smyslu §11 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jste informováni o tom, že prodávající, shromažďuje a zpracovává o vaší osobě vámi vyplněné informace, a to za účelem nabízení obchodu a služeb, a že tyto informace mohou být zpřístupněny se stejným účelem nebo z důvodů vymáhání pohledávek dalším právnickým či fyzickým osobám v České republice. V případě porušení povinností prodávajícího máte zaručena i další práva ve smyslu §21 zákona č. 101/2000 Sb. Souhlas se zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat – doporučujeme písemně (doporučeným dopisem) na adresu prodávajícího. V takovém případě budou veškeré vaše osobní informace zničeny.
Vyplněním e-mailové adresy, na webu novevizitky.cz vyjadřujete také souhlas s příležitostným (ne více než 1 krát za 6 měsíců) použitím vaší e-mailové adresy pro zasílání zpráv, které mají charakter obchodního sdělení.

Kontakt

Fakturační adresa, osobní odběry nejsou v Praze možné, výroba vizitek je umístěna na Moravě.

PRODEJHER.CZ s.r.o.
nám. 14. října 1307/2
150 00 Praha
IČ: 28974638
DIČ: CZ28974638

e-mail: tisk@novevizitky.cz.soh14.vas-server.cz

(Zapsán v obchodním rejstříku vedeného vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 157102.) tel. konzultace z provozních důvodů nelze poskytovat, veškerou komunikaci prosím směřujte na e-mail

POZOR – ceny vizitek na tomto webu platí exkluzivně jen při objednání vizitek přes internet a zaslání přepravní službou!
Osobní odběr vizitek u nás z provozních důvodů není možný.